Tuesday, May 3, 2011

The New Wallpaper?

Re-decorare - Stop înainte de a vă petrece prea mult!

Eşti ca mine în procesul de re-decorare? Ai petrecut ultimele câteva zile, săptămâni, luni încercând să se gândească la un mod foarte creativ pentru a adăuga unele pereţii reci declaraţie în design-ul. Ei bine, eu cred ca sunt unul dintre cei norocosi ca am gasit o alternativa foarte misto pentru vopsea tipice sau tapet de soluţii care sunt norma.

Asta-i drept am găsit o soluţie pentru a adăugarea factorul wow la pereţii mea şi nu va ma costat £ 98 pe rola că am prietena mea a fost lupta pentru a justifica pentru mine, ca am încercat în zadar pentru a alege dintr-o listă de destul de costisitoare imagini de fundal dar foarte cool designer.

Ce este ... Designer Wall autocolante

Aşa e, într-un şanţ ultima încercare de a găsi o alternativă, am dat peste autocolante perete designer sau decalcomanii de perete în care acestea sunt cunoscute în America. Acestea sunt extrem de cool, stickere de perete realizate din material plastic de vinil subtiri care au fost tăiate în forme sau modele cool grafice şi poate fi uşor de aplicat la zidurile tale!

Există o serie de argumente pro pentru mine, în special cea principală fiind că mă plictisesc de a privi aceleaşi culori şi desene sau modele foarte repede a face aceste ideal, deoarece, odată ce aţi săturat de ele, puteţi pur şi simplu le coaja de pe perete din nou şi nu vor lăsa o marcă unică! Asta-i drept ele sunt non-distructive şi numai utilizarea lor natural statice se agaţă să rămânem la peretii nu sunt adezivi care va rupe bucăţi din ipsos sau vopsea! Acest lucru, de asemenea, le face ideale în cazul în care dvs. închirierea unui apartament şi nu doresc să aibă proprietarul să răspundă la momentul în care dumneavoastră în cele din urmă în mişcare afară!

Celălalt este preţul lor! Unele dintre proiectele mai tare şi mai mare pe care l-am văzut cost cât mai puţin £ 85. Asta e remarcabil mai ieftin decât 4 role de tapet designer ne-ar fi necesitat egală doar sub £ 400 şi că, fără pastă de tapet, perii, timp!

Momentul în care ceva toţi suntem în furnizarea de prea scurte şi aplicarea acestor frumuseti cu siguranţă nu vă va lua toate week-end să faci şi nu veţi avea nevoie pentru a obţine în profesioniştii ca oricine ar trebui să poată să aplice aceste autocolante sale foarte simplu. Dacă blocat sau îngrijorat că ar avea probleme doar să vă autentificaţi pe youtube.com şi de căutare pentru "aplicarea decalcomanii de perete" acolo sunt tone de tutoriale video care vă pot oferi informaţii utile despre cum să le obţineţi pe zidurile tale în cel mai scurt timp!

Am fost impresionat de faptul că le că am decis să lase toată lumea pot să ştiu despre ele. Prin urmare, acest articol, dar, de asemenea, am cutreierat web şi enumerate toate din cele mai bune site-uri pentru a cumpăra de la aceste în blog-ul meu. Deci, dacă vă căutaţi pentru inspiraţie de ce nu te Log on şi de a lua o privire la galeria de prea acolo sunt tone de autocolante nou zid pentru a stimula apetitul dvs.!

No comments:

Post a Comment