Monday, July 19, 2010

Nou Tapet?

Re-amenajare - Stop înainte de a cheltui prea mult!

Eşti ca mine în procesul de re-decorare? Ai petrecut ultimele zile, săptămâni, luni încearcă să se gândească la o modalitate foarte creativ pentru a adăuga unele ziduri se răcească declaraţie în design-ul.

Ei bine, cred că sunt unul dintre cei norocosi ca am gasit o alternativa foarte misto pentru vopsea tipice sau tapet soluţii care sunt norma.

Asta-i drept am găsit o soluţie pentru adăugarea wow factor de pereţi meu şi nu este de gând să mă costă? 98 ROLL PER că am prietena mea a fost lupta pentru a justifica pentru mine, ca am încercat în zadar să alegeţi dintr-o listă scurtă de destul de scump încă foarte cool imagini de fundal de designer.

Ce este ... Designer Wall autocolante

Asta-i drept, într-un şanţ ultima încercare de a găsi o alternativă, am dat peste stickere de perete designer sau decalcomanii perete, după cum sunt cunoscute în America. Acestea sunt extrem de rece, foaie de perete realizate din material plastic de vinil subtiri care au fost tăiate în forme sau modele cool grafice şi poate fi uşor de aplicat pereţilor!

Există o serie de argumente pro pentru mine, în special principală fiind care le primesc de plictisit de a privi aceleaşi culori şi desene sau modele foarte repede a face aceste ideală pentru că odată ce v-aţi săturat de ele, puteţi pur şi simplu le coji de pe perete din nou, şi ei nu vor lăsa o marcă unică! Asta-i drept, ele sunt non-distructive şi utilizarea lor numai statice naturale se agaţă să rămânem la zidurile tale nu există adezivi care va rupt bucăţi de tencuială sau vopsea! Acest lucru, de asemenea, le face ideale daca închirierea unui apartament şi nu doresc să aibă proprietarul pentru a răspunde la cele din urmă, atunci când vă în mişcare afară!

Cealaltă este preţul lor! Unele dintre proiectele cele mai mari şi mai tare pe care l-am văzut de cost cât mai puţin? 85.

Asta e remarcabil mai ieftin decât patru role de tapet de designer de ne-ar fi necesitat egală cu puţin sub 400 şi? Că, fără pastă de tapet, pensule, timp!

Momentul în care ceva toţi suntem în furnizarea de prea scurt şi aplicarea aceste frumuseti cu siguranta nu va va lua toate week-end de facut si nu va fi nevoie pentru a lua în profesioniştii ca oricine ar trebui să poată să aplice aceste autocolante sale foarte simplu. Dacă blocat sau ingrijorat ai avea probleme doar intraţi pe youtube.com si cauta "care se aplică decalcomanii de perete" acolo sunt tone de tutoriale video care vă pot oferi indicii despre cum la îndemână pentru a le obţine pe zidurile tale în cel mai scurt timp!

Am fost impresionat de faptul că le că am decis să toată lumea să pot să ştiu despre ele. Prin urmare, acest articol, dar, de asemenea, am degomat web şi enumerate toate dintre cele mai bune site-uri pentru a cumpara aceste produse de la în blog-ul meu. Deci, dacă vă căutaţi pentru inspiraţie de ce nu te logon şi să ia o privire la galeria de asemenea acolo sunt tone de autocolante de perete noi stimula apetitul dvs.!

No comments:

Post a Comment